Forum Rada Kręgu
Gildia Rada Kręgu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Arcanis

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Rada Kręgu Strona Główna -> Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arcanis
******
******



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:48, 25 Mar 2008    Temat postu: Arcanis

Imię: Arcanis
Rasa: Półelf
Klasa: Łotrzyk

Ubiór:
Przywdziany w szarą zbroję skórzaną, nie ograniczającą ruchu, ale też
dającą dośc przeciętną ochronę. Na rękach mocne, skórzane rękawice,
a na nogach wysokie lecz lekkie buty. Pod zbroją nosi ciemnozielony
kaftan i całą reszte typu spodnie tegoż samego koloru etc. Okrywa się
dwustronnym płaszczem (ciemna zieleń i czerń) z kapturem, posiada na
sobie też srebrno-czarny pas przy którym trzyma różne ciekawe rzeczy
wymienione później.

Ekwipunek:
W pasie ma małe skrytki na dwa rodzaje trucizn (jednorazowe zaopatrzenie
starcza na jakieś dwukrotne pełne zatrucie broni, na każdą z nich). Do
tego z tyłu pasa przypiętą ma.. garotę, cichą i praktyczną (nie ma możliwości
zerwania na szyi, jedyny sposób to okazanie się >znacznie< silniejszym od
samego łotrzyka, czyli wszelkie większe potwory itp odpadają). I standard
w postaci wytrycha i kilku małych przydatnych narzędzi. Posiada fajkę z
którą się nigdy nie rozstaje, a którą często nabija swoim sporym zapasem
ziela.


Broń:
Czysta tradycja: mała kusza na ramieniu, krótki miecz przy pasie, 2 sztylety
w nogawkach (zwarcie) oraz przypięte do przedramion po 2 strzałki do rzucania.
Zapas 20 bełtów.

Magia:
Preferuję mordowanie użytkowników magii, niż jej używanie. Brak. Jedyną
ciekawostką jest owa fajka i ziele które posiada, działanie? Po wypaleniu
odpowiedniej ilości powoduje wyostrzenie zmysłu słuchu, przydatne przy
nasłuchiwaniu, lecz ryzykowne, gdyż wiele z słyszanych odgłosów to po
prostu "przysłyszenia", "inne widzenie" czyli zaburzenia zdolności infrawizji
(raz bardziej raz mniej, losowo i naprzemiennie). Po zakończeniu działania
częściowe "oczyszczenie" umysłu, czyli osłabienie ewentualnych efektów
negatywnych na palącego oddziałujących, możliwe dziury w pamięci.


Inne uwagi:
Działanie trucizn: pierwsza rozluźniająca mięsień (niezdolność do skutecznej
walki ciężką bronią, szybkiego biegania przy dostaniu np. w udo itp), druga
działa iście "zamulająco", czyli obiekt (westchnień moich sztyletów) staje
się senny, ma problemy z koncetracją i percepcją.


O czymś zapomniałem?

Nawet jeśli nie będę na pierwszej sesji to może spotkacie mnie podczas
którejś z podróży Mruga

Ale sie naedytowałem


Ostatnio zmieniony przez Arcanis dnia Wto 15:16, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Rada Kręgu Strona Główna -> Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin